За да се различава от своя събрат с вътрешно горене Мercedes EQG е претърпял някои промени в дизайна на екстериора и подобряват аеродинамиката, която е изключително важна за момента при автомобилите с електрозадвижване с оглед на по-добрата автономия.
Макар и да изглежда близко до серийно производство Mercedes EQG Concept, разполага с уникално задвижване, което няма нищо общо с останалите електрически модели на марката. Именно това е и причината производителят да не дава точна дата за пазарната премиера на серийният модел, тъй като в момента се провеждат редица изпитания и доработки. EQG Concept е изграден върху познатата рама на G-class с интегрирани в рамата батерии. За задвижване моделът разчита на четири електромотора (по един на всяко колело), като запазва независимото окачването на предния мост от оригинала, заедно с твърдият заден мост. Производителят е предвидил и двустепенна трансмисия с понижаване на предавателното число, каквато ще бъде внедрена за първи път в електрически задвижван модел. Това означава, че бъдещият електрически модел ще разполага със същите офроуд възможности на своя донор, което е изключително важно за неговото бъдеще.
Няма коментари:
Публикуване на коментар