Първата значима премиера за тази година е на Новото поколение Mercedes G-class, което ще бъде представено официално пред публика по време на автосалона в Детройт. преди буквално около 10 минути, бяха разпространени първите снимки на модела, за който ще се говори много.
Това нов или обновен модел е? Може ли клиентите да бъдат заблудени така лесно? Отстранени ли са всички недостатъци на предшественика, чиито корени датират, от края на 70-те години от миналия век. Сигурността на пътниците на нужното ниво ли е? Въпроси, чиито отговор ще разберем по-късно, но със сигурност можем да бъдем сигурни, че от техническа гледна точка моделът ще бъде на нужното ниво.
Напълно новото предно и задно окачване повишава, както стабилността, така и офроуд възможностите. трите самоблокиращи диференциала остават на служба, но ще бъдат контролирани от компютър отговарящ още за работата на кормилната система и амортисьорите.
За сега няма официална информация за това, какво ще има под предния капак, но се знае, че всички агрегати ще бъдат куплирани серийно с 9-степенна, автоматична трансмисия. Очакваме още тази седмица да станат ясни подробностите около този модел, които на свой ред ще бъдат добавени към този пост, както и снимки с висока резолюция.
+++++++++++++++++++++++++++
Ето и официалните характеристики на модела. потвърдено е, че габаритите и вътрешното пространство са леко увеличени. Дължината е нараснала с 5.3см и е по-широк с цели 12.1см. Мястото за краката на втория ред седалки пък е нараснало с 15см. Специално внимание е отделено на шумоизолацията и отвеждането на обтичащия въздух около купето. аеродинамичният коефициент на челно, въздушно съпротивление обаче остава същият - Сх-0.54. Конструкцията на купето, както и шасито са алуминиеви, а общото тегло е намалено с 170кг., спрямо това на досегашния модел.
Първоначално новата G-класа ще се предлага с 4.0 литровият, V8-цилиндров, би-турбо, бензинов агрегат с мощност 416к.с., куплиран с 9-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела посредством три заключващи се диференциала. За сега от централата на фирмата упорито мълчат дали ще видим и дизелова версия, но се намеква за модификация с нулеви емисии. Не се споменава и дали ще има версия с три врати. Цените ще започват от 107 040 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар