
Относно интериора се споменава новата активно информационна система на фирмата, която ще направи своя дебют именно в този модел. Тя ще разполага с 12-инчов, TFT дисплей, чрез който ще бъдат управлявани повече от функциите на автомобила. Няма да е изненада, ако дизайна на таблото следва линиите на това показано в Blue Cross Coupe Concept . Нивото на безопасност също ще бъде повишено. Наред с предпазните средства и система за пасажерите, ще присъстват и системи за подпомагане на движението в задръстване, която ще разполага с функцията "Syop & Go". Новата система за автоматично паркиране също ще намира място, като сега тя ще може да позиционира автомобила и в перпендикулярни места за паркиране.
Що се отнася до агрегатите, от фирмата потвърдиха, че в осмото поколение на Passat, премиера ще направи новия, 4-цилиндров, би-турбо дизел с мощност 240к.с. той ще бъде куплиран с 7-степенна, DSG трансмисия и ще може да се комбинира с системата за задвижване на четирите колела 4MOTION. Същият ще може да се комбинира и с Plug-в хибридна технология, която ще може да задвижва автомобила в разстояние от 50км., Само чрез помощта на електрическа енергия. Новият TDI агрегат ще стане основа и за още версии с по-малка кубатура. Надяваме се още този месец да покажем първите снимки на модела, както и да станат ясни още детайли относно агрегатите. Комби версия ще има, но не е потвърдено дали ще има купе с четири врати, което означава, че Passat CC най-вероятно няма да има наследник. За духовен такъв, най-вероятно ще се смята бъдещото СС, позиционирано върху новото поколение на Jetta, което бе показано, като концепция в лицето на Volkswagen NMC. Източници близки до компанията обаче споменават, че се обмисля чистокръвно купе с две врати, което ще трябва да се конкурира с 4-тата серия на BMW.
Няма коментари:
Публикуване на коментар