След Новият 1.4 литров TSI агрегат на VAG,фирмата разпространи някои интересни детайли относно новия 4-цилиндров TDI агрегат, който трябва да бъде лансиран в бъдещите модели на фирмата. Неговия дебют, бе успоредно с представянето на концептуалния Volkswagen Cross Coupe TDI Plug-In Hybrid. Според информацията работния обем на агрегатите от серията ЕА288 ще варира от 1.6 до 2.0, литра, като мощността ще достига до 190к.с., а средния разход на гориво ще бъде по-нисък от този в настоящия TDI агрегат на фирмата. По подобие на ЕА211, новия дизелов агрегат ще разполага с охлаждаща система с по-бързо постигане на работна температура, като водните магистрали са снабдени с клапани, които изолират цилиндровата глава и същата достига по-бързо до необходимите работни градуси. Ангренажния ремък с повишен пробег също ще намира своето място и тук, като дори се споменава, че реално няма да има нужда от негова подмяна. Дали това означава, че живота на агрегата е в рамките на 160 - 200 000км, не се уточнява.
Няма коментари:
Публикуване на коментар