Renault постепенно се превръща в производител чиято гама предлага само кросоувър и SUV модели без да броим търговските превозни средства предназначени за малкия и среден бизнес и разбира се впечатляващото Renault 5 E-Tech. Въпреки, че подобни модели все още се радват на небивал пазарен интерес, то това според нас крие рискове от обезличаване на марката. Поредният и донякъде безсмислен кросоувър ще бъде представен официално утре, а днес пред нас са първите негови изображения. Неговото име е Renault Symbioz, а според ръководителят на глобалният маркетинг на марката, моделът е олицетворение на връзката между семейството и автомобила. Ясно е, че това са рекламни приказки имайки предвид, че в портфолиото на марката присъстват редица други модели, които се справят дори и по-добре с тази, така наречена симбиоза.
Renault Symbioz няма нищо общо с представеният през 2017 година Renault Symbioz 2.0 Concept, но за радост на всички нас разчита на хибридно задвижване, а не на електричество. Новият модел може да се приеме како леко удължена версия на Renault Captur, като предлага малко повече простор в интериора. Все още няма информация дали ще бъдат налични допълнителни седалки в багажника, но имайки предвид флексибъл възможностите на други модели от гамата на марката, то това не би трябвало да ни изненада въпреки дължината от едва 4.41 метра.
Както стана ясно Renault Symbioz и Captur споделят една и съща платформа и това си личи от пръв поглед, тъй като в дизайна до B-колоната могат да бъдат открити значително количество прилики между двата модела. Интериора също подсказва за тяхната тясна връзка и е пренесен почти без промяна барабар с 10.2-инчовият цифров инструментален панел и 10.4-инчовият тъчскрийн дисплей за инфо-развлекателната система, от който се управляват и функциите на климатика.
Задвижването също е познато от Captur, както и от много други модели на марката. То е поверено на хибридната технология E-Tech, оборудвана с 1.6 литровият бензинов мотор съчетан с електромотор, чиято работна мощност възлиза на 145 к.с. На борда място намира и тягова батерия с капацитет от 1.2 кВтч., която позволява на модела да стартира своето движение в изцяло електрически режим, като по този начин значително подпомага работата на двигателя с вътрешно горене. Задвижването се осъществява чрез двустепенна трансмисия без съединител предаваща мощността само към предните колела.
Цени все още не се споменават, но най-вероятно renault Symioz ще стартира с цени около 30 000 евро и ще бъде позициониран между Renault Austral и споменатият вече Captur. Повече подробности за модела очакваме да станат достъпни до броени часове .
Няма коментари:
Публикуване на коментар