Представеното преди 5 години Renault Captur все още се спасява от пълната електрификация и получава обстоен фейслифт, който ще задържи компактният кросоувър модел поне още 4-5 години на пазара във вида който го познаваме. Това се случва успоредно с новината, че френската марка спира производството на друг емблематичен свой модел в лицето на Renault Megane, който няма да получи свой пряк наследник, а неговото име ще бъде използвано само за електрическият Megane E-Tech Electric, чието моделно семейство явно ще се разширява.
Обновеният Renault Captur се характеризира с изцяло нова предна част издържана в новия стил на марката, като на пръв поглед може дори да бъде объркан с Renault Megane E-Tech Electric. Забравете за хромираните елементи, които вече са табу в съвременното автомобилостроене поради новите екологични изисквания наложени от европарламента, както и материите от естествени кожи в интериора. За сметка на това върховата линия наречена Esprit Alpine вече ще намира място и в този модел, която ще замени настоящата RS екипировка и се отличава с пиано лак елементи, устойчива тапицерия от плат, алуминиеви детайли и цветни шевове в интериора. Като цяло той приема същата архитектура, но цифровият инструментален панел пред водача вече е с размер от 10.2-инча и възможност за смяна на интерфейса, а новата инфо-развлекателна система разполага с 10.4-инчов тъчскрийн екран от който вече се управляват и функциите на климатичната инсталация. На борда място намират асистенти за подпомагане на шофирането, които могат да достигнат 28 на брой и допринасят за възможност за автономно шофиране от ниво 2+.
За задвижване обновеният Captur продължава да разчита на 1.0 и 1.3 литровите, турбо бензинов мотори с мощност между 89 и 160 к.с., като по-големият, 4-цилиндров агрегат е оборудван с 48-волтова лека хибридна система. Повечето модификации са налични серийно с 6-степенна, механична трансмисия, а срещу доплащане за някои от версиите ще се предлага и ЕDC - автоматична трансмисия. На върха в ценовата гамата е позиционирана хибридната модификация E-Tech с 1.6 литров, бензинов мотор и електромотор с комбинирана мощност от 145 к.с. и тягова батерия на борда с капацитет от 1.2 кВтч. При всички случаи задвижването се осъществява посредством само предните колела.
В Европа продажбите на обновеният модел ще стартират от края на този месец, като цени все още не се съобщават. При всички положения обаче модата за увеличение на цените няма да подмине и Captur и една сравнително добре екипирана версия в средният диапазон на мощност, няма да бъде по-евтина от 30 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар