четвъртък, 3 юли 2025 г.

Как се прави нов SUV от стария Chevrolet Tracker?

 


Според General Motors, тази световна сила, която до вчера правеше коли, а утре кой знае какво ще прави, новият Chevrolet Tracker или по-скоро неговата фейслифт версия щял да се появи по дилърствата в Южна Америка през следващите седмици. Тоест, някой е казал, че иска да му е по-удобно, и те, вместо да го направят наистина удобно, са направили подобрения в покритието, динамичния комфорт и свързаността. Апропо, свързаността е важна, за да можеш да скролваш без проблем, докато седиш в задръстването. И понеже в GM явно са достигнали някакво просветление, промените в този "нов" Tracker били пряк резултат от високите постижения, приложени в производството и пазарните проучвания. Ама разбира се! Защото години наред са бъркали, ама сега вече са разбрали какво иска потребителят. Потребителят, този капризен звяр, който е ръководил цялото разработване на този проект. Сещате ли се? Един ден някой е казал: "Искам повече пластмаса и лампички!" И те са му я дали.


 Отвън акцентът е върху изцяло обновения дизайн на предната част. Разбира се. Защото това е най-лесното. Да смениш бронята и фаровете и да кажеш, че е ново. Но истинската революция била вътре. Интериорът получавал табло с 8-инчов виртуален кокпит. Значи, вместо истински стрелки, сега ще гледаме анимация на стрелки. Защото кой има нужда от реалност, когато може да има виртуална такава? И, разбира се, 11-инчовата мултимедия с OnStar и нови функции, като Safe Monitoring. Тоест, ще могат да ви наблюдават дали сте си сложили предпазния колан, докато се опитвате да намерите място за паркиране. 

На фона на всички тези грандиозни "подобрения", задвижването на новия Tracker ще изглежда познато. Chevrolet със своята инженерна мъдрост, най-вероятно ще продължат да залагат на утвърдените си бензинови мотори. Това, разбира се е директен резултат от обширни пазарни проучвания, които са показали, че потребителите искат точно това - познатото, но в "подобрена" опаковка. Под предния капак очакваме дори и 1.0 литров, турбо бензинов мотор  достатъчен за градски условия без да доскучава съвсем на магистралата, ако не бързаш. По-големият 1.5 литров, турбо агрегат също се очаква да намери своето полагащо се място под предния капак и да доставя поне 150 к.с. И двата двигателя най-вероятно ще бъдат комбинирани с CVT трансмисия, защото ръчните скорости са за отминали епохи, когато хората са обичахме да чувстваме колата. Днес клиентите искат просто да натиснем газта и да се оставят на електрониката. Официалната информация относно всичко това, както и повече снимки ще бъде добавена към този пост в по-късен етап.

Няма коментари:

Публикуване на коментар