четвъртък, 3 юли 2025 г.

Това е фейслифт версията на китайският премиум кросоувър, подкрепен от отчаянието на Stellantis

 


Днес дори гиганти като Stellantis се хващат за сламки, за да останат актуални и да оцелеят. В случай, това е китайската марка Leapmotor, която представя обновената версия на един от първите си модели - Leap C11. За тези, които не следят китайската автомобилна сага -Leapmotor е един от онези производители на електрически джаджи, основан през 2015 г. Естествено, на никого извън Китай не му пукаше за тях, докато през 2024 г. не се появи спасителят - Stellantis. Те, горките, решиха да придобият 20% от китайската компания. 


Обновеният Leap C11 идва на цена от смешните 22 200 долара, но в Китай. В Европа, този модел няма да го видите, тъй като марката трябва да пробута на идентична цена модел като  Leap T03.  Основните подобрения при C11, са: увеличена мощност на електрическия мотор, отделни дизайнерски елементи и изцяло нов интериор. Знаем, че С11e средноразмерен кросоувър. Fбновеният му вариант е получава преработена предна броня с интегрирани фарове, като EREV и EV версиите вече ще се различават една от друга. 


Интериорът на Leapmotor C11 е изцяло нов. Централната конзола вече не предлагала 3 екрана. Ужас! Вместо това, обновеният C11 има голям 17-инчов, 2K плаващ централно разположен сензорен екран. Защото един голям екран е по-добре от три малки, нали? Поне докато не се повреди и останеш без нищо. Наличен е и нов D-образен волан  с две спици, което е важно, защото кой иска кръгъл волан в 21-ви век? И, разбира се, преработен централен тунел с две подложки за безжично зареждане на телефони и скрито отделение за съхранение, за да можеш по-лесно да си изгубиш ключовете. Топ версията пък добавя 60-инчов HUD дисплей с добавена реалност, кожени седалки Nappa за да се чувствате като в истинска кола и озвучителна система с 21 високоговорителя. Серийно за всички версии е налична автономна система за шофиране от ниво 2+, снабдена с Lidar технология. 


EREV версията на С11, използва 1.5-литров бензинов мотор с мощност от 94 к.с., като удължител на пробега. Този двигател изпраща мощност към електродвигател и батерия с капацитет 41.7 кВтч., а пиковата мощност на електродвигателя на 268 к.с. Ускорението до 100 км/ч е за 7.6 секунди - впечатляващо за кола, която ще карате предимно в градски задръствания. Може да измине до 210 км в изцяло електрически режим, ако, разбира се, условията на WLTC са благоприятни, което никога не се случва в реалния свят. Електрическият вариант на C11 е оборудван с по-мощен електродвигател - 295 к.с., разположен на задния мост. Захранва се от LFP батерия с капацитет 81.9 кВтч. Пробегът му според китайският стандарт, който е винаги по-оптимистичен достига 640 км. Този вариант се хвали с време за ускорение от 0 до 100 км/ч за 6.1 секунди, което е добро число за автомобил с размери 4780/1905/1658 мм. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар