вторник, 20 май 2025 г.

Това е шестото поколение на Toyota RAV4



Броени часове преди официалното представяне на 6-тото поколение Toyota RAV4, пред нас е първата официална снимка на модела, която по погрешка бе публикувана в Инстаграм профила на новозеландският филиал на марката. Малко след това снимката беше премахната от профила, но ето я тук пред нас. 


Както можете да се досетите, информацията относно новото поколение на модела все още липсва, но е ясно, че новата Toyota RAV4 ще бъде налична в няколко версии с различен дизайн на предната част. На снимката е така наречената Adventure версия, която ще прави компания на стандартната такава, както и високопроизводителната GR-Sport. Като цяло дизайнът на моделът е издържан в Hammerhead стилът на марката с С-образни предни LED светлини.


По отношение на механиката знаем, че новата RAV4 е построена върху усъвършенствана версия на модулната платформа TNGA-K, която е известна със своята твърдост, нисък център на тежестта и отлична база за динамично шофиране. Това ще осигури още по-комфортно возене и по-прецизно управление. Под капака място ще намират 4-цилиндрови агрегати оборудвани с хибридна технология, но най-вероятно на някои пазари ще има и чисти версии. Всички подробности относно новата RAV4 очаквайте да бъдат добавени към този пост, веднага щом станат налични. 


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Ето и обещаната информация за модела, придружена с пакет от официални снимки. Информацията, че новото поколение се уповава върху усъвършенстваната платформа от предходният модел се потвърди което означава, че размерите на модела остават до голяма степен без промяна. Дължината възлиза на 4.61 метра, а междуосието е без промяна - 2.69 метра. Интериорът е посветен на практичността със стандартен 12.3-инчов цифров инструментален панел и 10.5 или 12.9-инчов дисплей за инфо-развлекателната система от ново поколение, от която се управляват и функциите на климатика. Срещу доплащане се предлага и хедъп дисплей. на борда място намира разширеният пакет от ADAS асистенти - Toyota Safety Sence 4.0, който позволява автономно шофиране от нива 2 и 2+. Собствениците ще могат да поръчат и функцията за дистанционно паркиране.


За съжаление под капака вече място ще намират само електрифицирани агрегати, което означава, че цените ще бъдат значително по-високи от тези на предходния модел. Базовата версия е самозараждащ се хибрид с 2.5 литров, 4-цилиндров мотор съчетан с електромотор и обща работна мощност от 183 к.с., които задвижват само предните колела. Налична е и версия 4х4, чиято мощност достига до 191 к.с. Plug-in хибридната версия вече може да се поръча само с предно предаване с мощност от 268 к.с. Тя разполага с тягова батерия с капацитет от 22.7 кВтч., която позволява движение в изцяло електрически режим до 100 км. Тя от своя страна може да се зарежда от външна зарядна станция с мощност до 50 kW, която за 30 минути може да допълни батерията от 10 до 80%. В домашни условия времето се покачва до 3 часа, ако разполагате с 11 киловатово зарядно. Версията 4х4, разполага с 324 к.с. и ускорява до 100 км/ч. от място за 5.8 секунди. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар