неделя, 18 август 2024 г.

Mahindra Thar Roxx: Индийският бик, който покорява безпътицата

 

Представеното преди 4 години ново поколение на Mahindra Thar, получава така чаканата от индийските клиенти версия с пет врати. Този индийски джип, изглежда сякаш е проектиран от дете с твърде малко познания по автомобилен инженеринг. Thar Roxx е като онези хора, които носят прекалено много бижута и смятат, че така изглеждат по-модерно, но не, не е обикновен джип. Това е индийският бунтар, който ще ви накара да преосмислите всичко, което знаете за офроуд приключенията. Дизайнът за радост няма много общо с концепцията Mahindra Vision Thar.e, но може би нейните линии ще бъдат пренесени когато марката реши да премине към електрическа технология за своят офроудър. 

Това което винаги е отличава Thar от конкуренцията е цената. Да, това е един от най-достъпните офроуд автомобили на пазара в страната. И въпреки това, той предлага невероятна стойност за парите си. Въпреки, че Thar Roxx добавя малко повече комфорт и технологии, то той ще бъде едно доста привлекателно предложение на местния пазар. Пластмасата е навсякъде, но всичко е здраво закрепено и лесно за почистване. Седалките са удобни за дълги пътувания, а видимостта е отлична. На борда дори място намира 10.2-инчов мултимедийна система, а пред водача е позициониран цифров инструментален панел със същият размер, който обаче ще се предлага като опция. Допълнителното оборудване за Thar Roxx включва още: озвучителна система Harman/Kardon, пакет от камери с обзор 360 градуса и дори кожен салон с вентилирани предни седалки с масажна функция. 

Производителят дава да се разбере, че версията с пет врати се отличава значително от тази с три. Шасито като цяло е същото, но окачването е променено значително с цел по-добра стабилност и комфорт. Под капака се крие 2.2 литровият, турбо дизелов двигател с мощност от 152 или 175 к.с. Бензиновите версии разчитат на 2.0 литров, TGDI агрегат с мощност 162 к.с. Те са куплирани с 6-степенна, механична или автоматична скоростна кутия предаваща движението към задните колела. За дизеловите версии се предлага и задвижване 4х4 с редукторна кутия с понижаващи предавки. За по-добрата маневреност на дългият 4.43 метра всъдеход се грижи патентованата от Mahindra система Intelliturn, която при скорости до 15 км/ч., блокира задното вътрешно колело за по-малък радиус на завой. Независимо дали автомобилът е 4х4 или не, то при всички случаи задният диференциал е оборудван с блокаж и три режима на работа: сняг, кал и пясък.


Няма коментари:

Публикуване на коментар