Mahindra Vision Thar.e Concept също е базиран на новата модулна - BEP платформа на марката с активни компоненти и дизайн, който трябва да характеризира 5 местният офроудър и да затвърди неговият имидж на местна почва. Освен визията производителат се е постарал и по отношение на механиката. За целта електрическата платформа е основно преработена и получава ново предно и задно окачване. За задвижване концепцията разчита на два електромотора с обща мощност от 338 к.с. и тягова батерия, чиито параметри не се съобщават. Неизвестни остават и останалите подробности относно задвижването, но се съобщава, че най-вероятно до края на 2025 година ще видим производствената версия на модела.
Интериорът предлага груб дизайн издържан в модерният минималистичен стил с минимално количество физически бутони, изграден от изцяло рециклируеми материали. Пед водача място намира волан с нестандартна форма и сензорни бутони за управлението на инфотайнмънт системата оборудвана с въртящ се централно разположен дисплей. Цифровият инструментален панел също не е забравен, като тук той разчита на 12-инчов широкоекранен, цветен дисплей. На борда място намира и патентована от марката звукова система разполагаща с 75 звука, които сигнализират за работата на различнит системи в автомобила включително и затварянето и отварянето на вратите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар