Японците представиха първият си изцяло електрически седан предназначен за Китай, който трябва да замени Mazda 6. Имайки предвид, че новият седан с името EZ-6 до голяма степен е основан на Changan Deepal SL03 и споделя същата EPA1 платформа на китайците, то поне в Китай, новият модел на японците има шансове да бъде добре приет.
Благодарение на EPA платформата, Mazda EZ-6 ще се предлага като EV и PHEV. Електрическата версия ще бъде налична с един електромотор и две версии на мощност: 215 и 255 к.с. Тяговите батерии също ще са в две разновидности с капацитет от 58.9 и 66.8 кВтч., и би трябвало да доставят автономия до 600 км., което е твърде оптимистично. За разлика от това с Plug-in хибридната версия безпроблемно ще може да се изминават до 1000 км. с пълна батерия и резервоар зареден до горе. За задвижване тя ще разчита на 1.5 литров бензинов мотор, който ще служи като генератор на батерията с капацитет от 30 кВтч., която захранва електромотор с мощност 238 к.с. Освен това моделът ще може да изминава до 200 км. в изцяло електрически режим.
Интериорът също е с архитектурата на китайският модел, но дизайна е съобразен с моделите на Mazda. Пред водача място намира 10.2-инчов цифров инструментален панел, а инфо-развлекателната система е оборудвана със свободностоящ 14.6-инчов тъчскрийн, от който се управляват всички функции в автомобила. Централната конзола между седалките е от плаващ тип и е оборудвана с поставка за безжично зареждане на телефони. Налични на борда разбира се ще намират място редица асистенти подпомагащи шофирането, както и възможност за автономно шофиране от ниво 2+, както и система за автоматична паркиране без присъствието на водача на борда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар