Базовата версия ще разчита на електромотор с мощност 310 к.с., а модификацията с два електромотора ще разполага с допълнителен електромотор задвижващ предните колела и комбинирана мощност от 544 к.с. За сега не се съобщават данни за литиево-йонната батерия, която ще се произвежда съвместно от CATL и SAIC. Останалите подробности ще бъдат добавени в последствие, като се надяваме това да се случи още тази седмица.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Вече е потвърдено, че електрическият роудстър ще бъде наличен на пазарите и в Европа от лятото на следващата година. потвърдена е и информацията за задвижване на модела, като базовата версия ще се задвижва от един електромотор разположен на задния мост с мощност 314 к.с., а по-мощната модификация с два електромотора и задвижване на четирите колела разчита на втори електромотор на предния мост, а общата мощност към колелата възлиза на 544 к.с. В най-скоро време очакваме още снимки на модела, както и описание на интериора.
Няма коментари:
Публикуване на коментар