Официалната информация за задвижването все още не е публикувана, но според информацията с която разполагаме за базовата версия, то тя ще разчита на електромотор с мощност 204 к.с. и батерия с капацитет 77 кВтч., която на хартия трябва да осигурява пробег от 700 км. Най-вероятно ще има е версии с два електромотора и задвижване на четирите колела и батерия от 82 кВтч. Според непотвърдена информация в този модел, дебют ще направи и новият електромотор на компанията с мощност над 280 к.с., с охлаждаща система, което ще допринесе за по-голяма производителност.
Повече подробности и снимки очаквайте следващата седмица.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Флагманският електрически седан на марката дебютира с новия електромотор на компанията, чиято мощност е 282 к.с. За него са налични батерии с капацитет от 82 и 91 кВтч., които ще осигуряват автономия от 615 и 700 км. Системата поддържа 170kW за зареждане. Версията със задвижване на четирите колела и два електромотора ще разполага с обща мощност от 308 к.с., като максималната скорост е ограничена на 155 км/ч.
Стандартно VW ID.7 ще се предлага с HUD дисплей с добавена реалност и 3D ефект, е неговите настройки водачът ще може да управлява от сензорните бутони на волана. Инфоразвлекателната система идва с 15-инчов дисплей и гласови команди за някои от функциите в автомобила. Освен интелигентната климатична инсталация, ID.7 може да бъде оборудван и с интелигентни седалки, които са снабдени с датчици за температура и влага, което позволява на системата Climatronic да ги охлажда или нагрява при нужда. Масажиращата система също е част от тях. панорамният покрив също е оборудван с интелигентна система за прозрачност, която го прави прозрачен или непрозрачен в зависимост от силата на слънчевите лъчи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар