След като Volkswagen Novo Polo, замени в Южна Америка популярния компактен хеч модел - Volkswagen Gol, сега марката представя и наследника на крос версията наречена Gol Track, която се радваше на огромен успех на пазарите в региона. За съжаление обаче VW Polo Track, не се отличава с атрактивен дизайн и офроуд елементи, каквито сме свикнали да виждаме в подобните версии и най-вероятно ще разочарова феновете, които очакваха с нетърпения тази версия. Дизайна е консервативен, въпреки леко увеличеният клиренс, а новите по-големи и черни джанти, не се справят със задачата да придадат по-шикозно излъчване на модела. Предната и задната броня са с леко променен дизайн, както и радиаторната решетка.
Ако до сега модификацията Track, струваше значително повече от обикновените версии, то сега Polo Track ще бъде най-евтиният модел в гамата на модела благодарение на своето пестеливо оборудване. Пред водача място вече заема аналогов инструментариум, а мултимедийната система е заменена от обикновено радио. Волана е от полимерна сплав, а огледалата и задните прозорци са механични. Въпреки това на борда серийно място ще намира климатична инсталация, предни ел. стъкла с централно заключване, ABS, ESP, четири въздушни възглавници и др.
За задвижване Volkswagen Polo Track, разчита на 1.0 литровият, 3-цилиндров MPI агрегат с мощност 84 к.с. с възможност за работа и с Етанол, куплиран с 5-степенна, механична скоростна кутия. Цените на Polo Track в Бразилия ще стартират от 14 530 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар