Интериорът предлага място само за двама човека, като е обвит изцяло от черна Алкантара и множество карбонови детайли с матово покритие, но главен акцент е бялата, керамична топка за скорстният лост.
Под капака място намира познатият 6-цилиндров, 3.0 литров, би-турбо мотор, чиято мощност е увеличена до 560 к.с. Той от своя страна е съчетан с 6-степенна, механична трансмисия задвижваща само задните колела, чрез активен М-диференциал. Окачването е адаптивно, а спирачната система е със стандартни въглеродно-керамични спирачки. Най-голямата изненада обаче е общото тегло на 3.0 CSL, което е с цели 355 кг. по-малко от това на M4 CSL. За съжаление производителят не споделя никакви динамични характеристики или времена за обиколка на писта, но имайки предвид съотношението мощност/тегло възлизащо на 2.9 кг., то би трябвало да си направим сами съответните изводи. Относно цената, също ще трябва сами да се досетим за нея макар, че витаят слухове за едни 700 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар