Миналата година Williams и Italdesign представиха собствена EV платформа наречена EVX, предназначена за електрически превозни средства от всякакъв тип. Сега обаче, английската компания представя новоразработена отново с помощта на Italdesign платформа, предназначена за електрически суперспортни автомобили под името - EVR. Новата модулна латформата има лека композитна структура и монокок със захранваща батерия монтирана зад седалките.
Според информацията батерията е с капацитет от 84 кВтч., която би трябвало да осигурява пробег до 450км. Имайки предвид, че предвидената мощност, която платформата може да понесе безпроблемно е близо 2200 к.с., то посочената автономия е повече от отлична. Освен това новата EVR платформа, може безпроблемно да приеме и технология с водородни клетки за разширяване на обхвата. Производителят съобщава още, че новата платформа е така проектирана, че позволява постоянното и ъпгрейдване и развитие.
Плановете на компанията са да представят напълно действащ модел в близките 2 години, като най-вероятно това ще е австрийският Deus Vayanne, който е изграден именно върху EVR платформата. Той бе представен преди няколко месеца, а фирмата вече приема поръчки на заинтересовани клиенти. От своя страна Williams Advanced Ingeneering ще приема поръчки за своите EVX и EVR платформи и от други производители.
Няма коментари:
Публикуване на коментар