Като цяло дизайнът на платформата е дело на английската компания, която е успяла да вгради пакета батерии в самата структура изградена от композитни материали. Това дава възможност дизайнерите повече свобода, тъй като структурата има голяма устойчивост на усукване. Дизайнът е оставен в ръцете на Italdesign, която има готови разработки на каросерии и е готова да ги моделира според предпочитанията на клиентите.
Техническите параметри на платформата са обещаващи, като същата ще има възможност за различни дължини на междуосието, а задвижването може да бъде осъществявано, чрез предните, задните или четирите колела. Подробности не се съобщават, но се съобщава, че безпроблемно пакета батерии можа да достига капацитет между 104 и 160кВтч., а общата мощност на двата електромотора, които ще бъдат предлаган е 1341к.с. обещава се и автономия от над 1000 км., но тя ще бъде назована официално едва, когато видим първият сериен модел базиран на EVX платформата.
Ние от своя страна можем само да гадаем, дали един от първите модели който ще се възползва от новата платформа, няма да бъде лимузината на Horch, която Audi е на път да представи съвсем скоро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар