![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEitHHXRrZ6eu4VHMYLtw3IQsvVWGtOY1fr9aF7MClU5gwp_N6MsYLaqPAj4hbQdcUjCK75uqGlK4gkGX35UFa1OopZeU-cnwApKKt8jHoNesNfSFtzcolnPRED_s8CZcFIPMmIxbg4Peq3s/s320/%25D0%25BE%25D0%25B6%25D0%25B0%25D1%2582.jpg)
След, като китайската компания реши да предлага модели за лични нужди, продажбите се увеличиха главоломно и сега годишно, тя реализира над 100 000 автомобила само в Китай. Това явно е дало отражение за бъдещите намерения на марката и сега, тя представя ултра луксозен модел с дължина от близо 5.2 метра. Съдейки по това Hongqi H9, ще се конкурира с Mercedes S-clаss, но ценово ще бъде на нивото на добре оборудвана Е-класа. Дизайна и в типично китайски стил и притежава редица елементи от моделите на водещите световни компании включително - прибиращите се дръжки на вратите. Новият шеф дизайнер - Джайлс Тейлър, кото идва от Rolls-Royce, няма пряко участие в стилистиката на модела, но явно не официално е давал насоки за дизайна, чиито линии ще станат основа за бъдещите модели на марката.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgBGWaPmG5kMqBAjOomeyKtYWfHNMyLnCb856kNIm-z7euuwhwX9fUT8rnWfmFq_wZbdvwVeEK63u35CEco-8nFPq61Bl3wdJtyKMI_TANh1AIFZulEUpzIJhL6g9oNeZnO-jJwyaTm3M9q/s320/1.jpg)
Относно механиката, то Hongqi H9 ще се задвижва от 2.0 литров турбо или 3.0 литров, бензинов турбо мотор с мощност съответно от 252 и 272к.с., куплирани серийно с двудискова трансмисия предаваща движението към задните колела. Окачването е пневматично, което явно ще допринесе за добрият комфорт на возене.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi34GDMmKaIF5Setu7DHiumtlAd9wEFZKr31-P2V05hrHBr_KooOpqeTykd_S8T4jQIF71kJfiiOxljOEAwOhk5N7udvL2pc4nskSswbTZSCD2XwDJB88tkNG68MllQtuMxbiKp0BhH0ZVr/s320/2.jpg)
Интериора е модерен и разполага с всички най-нови системи и асистенти, които кампанията разполага. Пред водача място намират два дисплея, а волана е снабден със сензорни бутони и система за подгряване. Налична дори ще бъде и автономна система за шифиране от второ ниво. Моделът ще се предлага във версии с 4 и 5 места, а в оборудването няма да липсват неща като: стъклен покрив, система за ароматизиране на интериора, масажиращи седалки и мн. др. Удължената версия на модела ще предлага ювелирна обстановка в интериора с две индивидуални кресла и класически китайски орнаменти.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRKc0qFPIbgrD-J410evKVN5U4fVG74o7N5YwExP8Cia5wkPxQOtbv5t1lXpW3PJqwYls9yY8VNY9dlk3y8MLMX2g1KvzwKc2gEyixBhvwuI90fugIqrM6FDfL4iu9pfcc8-WslF2ihras/s320/4.jpg)
Продажбите на Н9 в Китай, ще започнат през лятото, като експорт за сега не се очаква. Намеренията на компанията са до края на 2030 година да представи - 21 нови модела, като - 18 от тях ще бъдат с хибридно или електрическо задвижване. Поставената цел е да бъдат реализирани един милион автомобила годишно, като за това, явно се очаква и засилен експорт. Факта, че FAW е решен да отвори шест развойни центрове в Германия и Силиконовата долина, сапо по себе си говори за сериозните планове на концерна за бъдещето на луксозната марка.
Няма коментари:
Публикуване на коментар