Сътрудничеството между Renault-Nissan и Mercedes продължава! Двете компании представиха изцяло нов бензинов, 4-цилиндров агрегат с работен обем от 1.3 литра, който покрива стандартите Евро7 и ще намери място в бъдещите модели на компаниите. Моторът е с принудително пълнене на цилиндрите и директно впръскване на горивото, а покритието на цилиндрите използва технологията за ниско съпротивление на триене, която се прилага в агрегата на Nissan GT-R и спомага за намаленият с близо 10%, разход на гориво.
За новият мотор са разработени и нови двудискови трансмисии, които ще позволят неговото вграждане в модели с предно и задно задвижване. Първоначално той ще се предлага в три версии на мощност съответно: 115, 140 и 160к.с., като първите модели, които ще го получат са: Renault Scenic и А-класата на Mercedes. Не е изключено дори и фейслифт версията на Mercedes C-class, която се очаква следващата година също да получи по-мощните версии но новият мотор.
За новият мотор са разработени и нови двудискови трансмисии, които ще позволят неговото вграждане в модели с предно и задно задвижване. Първоначално той ще се предлага в три версии на мощност съответно: 115, 140 и 160к.с., като първите модели, които ще го получат са: Renault Scenic и А-класата на Mercedes. Не е изключено дори и фейслифт версията на Mercedes C-class, която се очаква следващата година също да получи по-мощните версии но новият мотор.
Няма коментари:
Публикуване на коментар