За периода от 1988 до 1993 година от Maserati Karif са произведени едва 222 бройки. То е направено по идея на De Tomaso и предлага най-доброто, което марката може да предложи за момента. Първоначално е планирано от този модел да бъдат произведени 250 екземпляра, но високата цена не позволява това да се случи. Луксозното купе с две места е базирано върху скъсеното шаси от моделното семейство "Biturbo" и разполага с най-мощната версия на 2.8 литровия, V6-цилиндров, би-турбо агрегат с мощност 285к.с., куплиран с 5-степенна, механична трансмисия предаваща движението към задните колела, чрез диференциал с ограничено приплъзване. С тегло от едва 1280кг., моделът разполага със завидни динамични характеристики, които са и най-добрите за своя клас. Ускорението от 0 до 100км/ч е 4.8 секунди, а максималната скорост 255км/ч.
За съжаление обаче тясната свързаност на модела със серията Biturbo допринася и за характерните недостатъци на модела. Проблеми с електроинсталация и прегряващи агрегати съпътстват и този модел, което влияе негативно на неговото реноме.
Оборудването на Karif е на най-високо ниво. Интериорът е съчетан от кожа и Алкантара, климатичната инсталация е с дигитално управление, а някои от детайлите, като: топката за скоростния лост, дървените панели на вратите и ръкохватката на лоста за ръчната спирачка са произведени на ръка.
Към днешна дата не е ясно, колко от произведените бройки са в движение, но добре запазен екземпляр в момента може да се намери за около 30 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар