сряда, 17 март 2021 г.

Официални снимки на третото поколение Peugeot 308

 Преди броени минути френската компания представи официалните снимки на третото поколение Peugeot 308 във версия хибрид. Както виждаме на снимките, дизайна е еволюция на този от настоящият модел с значително по-голямо внимание към детайла, което би трябвало да изкачи модела едно стъпало нагоре и да го доближи до премиум сегмента, където вече се намира DS 4.


Третото поколение на 308 е построено върху модернизираната ЕМР2 платформа на концерна, която позволява вграждането и на хибридни технологии. Видно е, че размерите са нараснали поне по отношение на дължината и ширината, а това от своя страна ще повлияе позитивно на интериора и багажното пространство, което бе слабото място на настоящият модел. Междуосието е увеличено с 55мм., а багажното пространство възлиза на 412 литра. До края на годината се очаква и комби версията на модела. 


Все още няма официална информация относно агрегатите и хибридната техника, но най-вероятно те няма да се различават от тези, които наблюдаваме в DS4. Това означава, че под капака място ще намират бензиновите, турбо мотори с работен обем от 1.2 и 1.6 литра с мощност 130, 180 и 225к.с., както и 1.5 литровият, турбо дизел във версия на мощност от 130к.с. Хибридният модел пък най-вероятно ще бъде оборудван с 1.6 литров, бензинов мотор с мощност 180к.с. и електромотор с мощност 110к.с., чиято обща мощност ще бъде 225к.с. Тази модификация разполага и с 12.4кВтч. батерия, която осигурява напълно електрически пробег от 54км.  В по-късен етап се очакват и версии с лека хибридна система, както и такава с изцяло нулеви емисии.


Интериора със сигурност ще доближи плътно френският модел до премиум сегмента, поне в по-високите нива на оборудване. Базовата версия най-вероятно, няма да впечатлява особенно, но версиите Allure и GT ще бъдат оборудвани с нова версия на цифровия инструментален панел Ti-Cocpit с 3D ефект, а мултмедийната система е оборудвана с широкоекранен дисплей. Скоростният лост е отстъпил мястото на компактен шалтер, чрез който ще се управлява 8-степенната, автоматична трансмисия. Версиите с механична трансмисия ще разполагат с конвенционален скоростен лост. Повече детайли, както и снимки с висока резолюция ще бъдат налични в по-късен етап и ще бъдат добавени към този пост.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

Интериорът на новото 308, разполага с нова версия на инфотайнмънт системата i-Connect с възможност за създаване на до 8 профила и възможност за споделяне на екран от мобилни устройства. Пакета Drive Assist ще се предлага серийно за повечето версии и включва неща като: адаптивен автопилот със система за пердотвратяване на сблъсък, асистент за поддържане движението в пътната лента, сензор за сляпата зона на водача, авт. фарове и чистачки и SOS бутон.  Срещу доплащане ще се предлагат: панорамен покрив, седалки с кожа Алкантара и масажна функция, камера за заден ход, подгряване на волана и предното стъкло, безключов достъп и старт на автомобила и др. Полуавтономната система за шофиране от 2-ро ниво също ще е налична в този модел. 

 Моторната гама включва бензиновият 1.2 литров, турбо мотор във версия на мощност от 110 и 130к.с., както и 1.5 литровия, турбо дизел със същата мощност, куплирани серийно с 6-степенна, механична трансмисия. Plug-in хибридните версии са две. Базовата е оборудвана с 1.8 литров мотор с мощност 150к.с. и електромотор, чиято обща мощност генерира 180к.с. Втората версия е с по-голяма мощност на бензиновият мотор (180к.с.) и съответно по-голяма обща мощност от 225к.с. И двете версии са оборудвани с батерия с капацитет от 12.4кВтч., която осигурява автономия от 54км. При нормални условия времето за зареждане на батерията отнема до 7 часа. Най-вероятно до края на 2022 година ще бъде представена и изцяло електрическа версия на модела.



Няма коментари:

Публикуване на коментар