Между 1992 и 2004 година Гюнтер бил толкова добър, че дори легендите от Hartge, AC Schnitzer и Hamann му се обаждали, когато не знаели какво правят. Той бил като тайното оръжие на немския тунинг. Но след това решил, че му е писнало да прави другите хора известни. Самите те, станаха известни с едно много просто правило: вземат двигател от голямо BMW и го натикват в малко BMW. Това е като да сложиш ядрен реактор в миксер. Резултатът обикновено е облак от гумен дим и кола, която се опитва да пренареди вътрешните ви органи при всяко подаване на газ. Спомняте ли си 850 CSi Lightweight? Беше толкова леко и бързо, че вероятно можеше да изпревари собствената си сянка.
Днес тунерът не се занимават само с баварци. О, не. Сега те слагат ръцете си върху всичко - Audi, Mercedes-AMG, Porsche и дори Lamborghini. Вече имат дилъри по целия свят, защото навсякъде има хора, които смятат, че 600 к.с. са „прилично начало“, а 900-те коня на BMW MH5 900Е са достатъчни за ходене до магазина. След три десетилетия опит, екипът на MANHART е постигнал нещо невероятно. Те вземат прецизното немско инженерство и му добавят голяма доза хулиганство. Техните коли не просто се движат. Те нападат пътя. Те са шумни, те са плашещи и ако не внимавате, ще ви откъснат главата. И точно затова ги обичаме. Защото в свят, пълен с тихи електрически тротинетки, MANHART все още вярват, че най-красивият звук на планетата е V8 двигател, който се опитва да погълне атмосферата.




Няма коментари:
Публикуване на коментар