неделя, 26 октомври 2025 г.

Времената се менят, но не и този нов Haval H6L: SUV, който отказва да стане хибрид.

 


GWM решиха да ни покажат този... нов бензинов SUV наречен Haval H6L. И когато казваме "нов", имаме предвид, че е не е точно такъв, тъй като реално това е някаква версия на  Haval H7, но с леко променен дизайн и то предимно в оформлението на D-колоната на купето. Това е като да си купиш нова риза, която е абсолютно същата като старата, но копчетата са в друг нюанс на сивото. Имаме преработена предна броня с нови отвори за да поглъща повече въздух, или може би просто придават просто повече визуална тежест. Това е класика. Пропорциите са малко променени. Силуетът е същият. Размерите? Дълъг е точно 4.8 метра, което е с два сантиметра повече от H7. Все пак L означава Long нали? Но вътрешното пространство е без промяна. Значи са удължили броните. Отлично. Този H6L, казват, възстановява класическата стратегия на Haval за именуване на серията „H“ за градски SUV-ове. Очаква се на пазара от ноември месец с цени между 13 800 и 20 700 долара. 

Интериорът се предлага в три цветови схеми и за да се чувствате комфортно има 14.6-инчов централно разположен дисплей за инфо-развлекателната система придружен от HUD, за да не се налага изобщо да гледате екрана. Амбиентното осветление със 64 цвята пък ще ви позволи да променяте настроението си през цялото пътуване. Моделът предлага още неща като: отопляем волан и седалки, а за тези, които са работили  ужасно тежко, докато са карали по права магистрала - масажиращи седалки и вентилирани предни седалки. Невероятно. Това е екстра, за която плащате една торба с пари и у използвате максимум 2 път в годината. Има и още. Шофьорската седалка се регулира в 8 посоки! Има 4-посочна лумбална опора! Задните седалки се накланят на 27° или 32°. Това е прецизност, която граничи с лудост. Имат и 28 специални отделения за съхранение на дребни неща, което вече е полезно. Явно са предвидили място за всички боклуци, които събираме в колата. 


Опциите за задвижване са две. Първата е с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 184 к.с. и 2.0 литров мотор пак с турбо, чиято мощност е 227 к.с., което е напълно достатъчно. И двата са с автоматични трансмисии. Няма електромотори няма нищо. Няма дори и хибридно задвижване. Разбирате ли? Няма ги. Никакви електромотори, никаква сложна хибридна плетеница. В тази епоха на фалшиви обещания и "зелени" илюзии, тук остава само суровата, проста механика. Няма го тихият шепот на електричеството, което трябва да спаси света. Няма го и онова хибридно жонглиране, което цели да успокои съвестта на купувача, докато той кара с двеста по магистралата. Само двигател, гориво и колела. Понякога липсата на нещо е най-голямото признание. Признание, че все още има хора, които предпочитат честността пред модерния технически камуфлаж.


Няма коментари:

Публикуване на коментар