Но драмата е в интериора! Всички нови функции са там. Защото днес колата не се кара, тя се гледа. Най-голямата промяна е наличието ново табло с отделни екрани. Предишният "трети" модел имаше цифров панел с два екрана. Сега, в този обновен модел, арматурното табло и мултимедийният таблет са отделени. И не са просто отделени - те са големи! Инструменталният панел е 10.2-инча, а централният екран е 14.6-инча. Той отговаря за функциите на инфотейнмънт системата захранвана от изкуствен интелект. Защото какво може да бъде по-смешно от това да крещиш на кола, която се опитва да бъде по-умна от теб? Обновеният модел ще се предлага в предлага в две нива на оборудване. И двете имат отопляеми предни седалки. И, разбира се, 360-градусова камера с функция за прозрачен капак, сякаш това е най-важното нещо, което ви липсва.
Под капака е познатият, 1.5-литров бензинов 4-цилиндров двигател с турбокомпресор. Същият, който го има и в пет други модела на марката. Е, сега е с система за директно впръскване, която работи под налягане от 500 бара. Изстискали са от него 192 к.с. и са ги съчетали с класическа и надеждна 8-степенна, автоматична трансмисия, която, честно казано, е единствената трезва част от цялата тази история. И разбира се само на предно. Никакви героични амбиции. Само напред.




Няма коментари:
Публикуване на коментар