сряда, 16 април 2025 г.

**Ще успее ли фейслифта на Subaru Solterra да подобри неговите продажби?

 


Не е тайна, че продажбите на Subaru Solterra вървят доста трудно, тъй като моделът реално не предлага нищо повече от своят събрат Toyota bZ4X. За разлика от другите съвместни проекти, моделът на Subaru тук не може да се похвали с боксер под капака или симетрично двойно задвижване, а на всичко отгоре сърцето му е на батерийки. Сега моделът получава плануван фейслифт, който евентуално би могъл да привлече някой заблуден клиент минаващ покрай витрината на магазина, но и това не е много сигурно. Ако не друго, то направеният фейслифт разграничава моделът на Subaru от този на Toyota с преработеното лице с по-изчистен дизайн, нови LED светлини и боядисаните в цвета на купето арки на калниците. Погледната отзад обаче, обновената Solterra трудно може да бъде различена. 


Интериорът е изцяло нов и всъщност е идентичен с този на обновената bZ4X с проста архитектура и нов 14-инчов централно разположен дисплей за инфо-развлекателната система от която се управляват и функциите на климатичната инсталация. Централната конзола също е изцяло нова и е налична серийно с две подложки за безжично зареждане на телефони. 


За разлика от Toyota bZ4X, моделът на Subaru ще се предлага серийно със задвижване на четирите колела и два електромотора, чиято обща мощност достига 343 к.с. Според производителят, ускорението от 0 до 100 км/ч. се случва за 5 секунди, а с едно зареждане на батерията с капацитет 74.7 кВтч., чието зареждане отнема 35 минути ще може да изминете до 459 км. Като бонус може да се смята възможността за зареждане от мрежата на Tesla. Съобщението сочи още, че собствениците на Subaru Solterra ще разполагат с нови настройки на AWD задвижването, окачването и кормилното управление, което би трябвало да е подобрило поведението на пътя. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар