Алилуя! След премиерата на Audi A6 Avant, на някой му дойде акълът и сега марката представя и седан версията, която според по-ранни съобщения трябваше да бъде налична само за китайския пазар. От Audi, явно се сетиха, че няма да могат да се конкурират в този сегмент само с комби версия и сега представят исканият от всички седан, който ще бъде наличен на пазара още от този месец с цена от 55 500 евро. Audi A6 продължава да бъде силен представител на премиум бизнес класа. Той съчетава елегантен дизайн, модерен интериор с напреднали дигитални технологии, комфортно пътуване и динамични характеристики. Въпреки че не е революция, той представлява еволюция на утвърдени качества, отговаряйки на високите изисквания на клиентите и разполага с най-добрата аеродинамика в историята на модела от 0,23. Новото А6 си остава солиден избор за тези, които търсят луксозен, технологичен и приятен за шофиране автомобил.
По подобие на комби моделът, седанът е базиран върху PPC платформата на компанията, която е основа и за новото Audi A5. Базовата версия на Audi A6 ще разчита на 2.0 литров, TDI мотор с мощност 204 к.с., снабден с 48-волтова лека хибридна система и автоматична, 7-степенна трансмисия предаваща движението към предните колела. Бензиновата версия с 2.0 литров, турбо мотор и лека хибридна технология с мощност от 204 к.с., както и 3.0 литровият TFSI с мощност 367 к.с. ще бъдат налични в по-късен етап последвани и от Plug-in хибрид. Задвижването на четирите колела ще се предлага срещу доплащане, както управляемият заден мост и адаптивното въздушно окачване. Версията с V6-цилиндровият бензинов агрегат е оборудван серийно с Quattro задвижване.
Интериорът е идентичен с този на комбито и разполага с така нареченият панорамен MMI дисплей с 11.9-инчов цифров инструментален панел и 14.5-инчов екран за инфотейнмънт системата с изкуствен интелект. Третият дисплей с размер от 10.9-инча предназначен за спътник на водача ще се предлага срещу доплащане, както и новият HUD дисплей с добавена реалност. Интериорът на новото Audi A6 е изработен от рециклиран полиестер, а динамичното амбиентно осветление поддържа 64 цвята. Пакета от асистенти наличен на борда доставя възможност за автономно шофиране от ниво 2. Пространството както за водача, така и за пътниците е щедро, а ергономичните седалки осигуряват висок комфорт дори при дълги пътувания, но багажникът предлага обем от 492 литра, което е по-малко от това на преките конкуренти от BMW и Mercedes.
Няма коментари:
Публикуване на коментар