В ситуация на криза при продажбите на електрически автомобили и затваряне на част от заводите си, немската марка представя концепция за бъдещ компактен, електрически модел който би трябвало да помогне на марката в кризата, която се намира. Volkswagen ID.Every1 Concept представя визията на бъдещият модел на марката, чиято серийна версия трябва да бъде представена през 2027 година с цена от около 20 000 евро. Той ще бъде позициониран между сваленият вече от производство Volkswagen Up и настоящото Polo, чието производство също се очаква да бъде преустановено в скоро време, ако компанията разбира се реши да не се самоубива окончателно и преосмисли своите планове за бъдещото на иконичният модел.
Концепцията представена късно снощи е с дължина от 3.88 метра и притежава заоблен дизайн с характерната за моделите на марката права линия на страничните прозорци. За всички е ясно, че голяма част от детайлите които виждаме в концепцията ще отпаднат в серийният модел, като безрамковите врати и като прибавим факта, че 19-цоловите колела ще бъдат заменени от такива със значително по-малък размер, то от серийната версия не трябва да очакваме уау ефект.
Същото се отнася и за интериора, който въпреки простотата си, създава впечатление за лайфстайл. Пред водача е позициониран малък дисплей за най-важната информация по време на шофиране, а инфо-развлекателната система на борда разчита на свободностоящ дисплей позициониран централно на таблото. Разбира се за спомената цена от 20 000 евро, то той няма да присъства и ще бъде заменен от проста поставка за телефон, който най-вероятно ще може да се свързва с озвучителната система на автомобила посредством Bluetooth. Приятно впечатление правят мултифункционалният волан с правоъгълна форма, както и дизайнерската централна конзола между предните седалки. Въпреки компактните си размери, пространството в салона е идентично с това на Polo и спокойно могат да се поберат четирима възрастни, като същевременно багажното пространство предлага обем от 305 литра.
Това се постига благодарение на MEB платформата на марката с предно разположен електромотор и батерия интегрирана в пода. Според информацията, мощността на електромотора е 95 к.с., а тяговата батерия няма да надхвърля 40 кВтч., което означава, че автономията на модела в реални условия ще бъде в рамките на 200 км. Това обаче е проблем на тези, които са склонни да изхвърлят 20 000 евро с лекота за нещо, което ще се използва в рамките на квартала в който живеят и околностите. Именно поради тази причина максималната скорост е ограничена на 130 км/ч., което означава, че няма да затруднявате трафика на магистралата, когато ви се налага да шофирате там.
Няма коментари:
Публикуване на коментар