За разлика от други китайски модели, фейслифта на Tank 300 е твърде семпъл и трябва внимателно вглеждане за да откриете разликите. Такива все пак има и се отнасят предимно до наличието на нови брони, леко променена радиаторна решетка с новата емблема на моделната линия Tank на Great Wall и разбира се джанти с нов дизайн и добавени цветове за каросерията.
За разлика от екстериора обаче, то интериора е претърпял значителни промени. Може дори да се каже, че той е изцяло нов тъй като няма и помен от кръглите вентилационни отвори на климатичната инсталация разположени на централната конзола. Воланът е с нов дизайн, но най-важният детайл е наличието на свободно стоящият 15.3-инчов дисплей на инфо-развлекателната система. Конзолата между седалките също е нова и сега тя е от плаващ тип. Скоростният лост е пренесен на кормилната колона, което е освободило място за две подложки за безжично зареждане на телефони, а контролите за настройките на офроуд режимите са с нов по-елегантен дизайн.
Това което не се вижда на пръв поглед също предизвиква интерес. Обновеният Tank 300 вече ще бъде наличен с дизелов мотор и с хибридното Hi4-T задвижване. Дизеловата версия разчита на 2.4 литровият турбо мотор с мощност 186 к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към четирите колела. Хибридният модел е оборудван с 2.0 литров турбо бензинов мотор съчетан с два електромотора, като общата мощност на системата възлиза на 408 к.с. Версията с 2.0 литровият турбо мотор с мощност 245 к.с., остава в гамата на модела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар