Няколко седмици след представянето на Flexis Mobility, от страна на Renault и Volvo, сега френската марка показва и своите предложения и техните смели имена. Визуално предложенията на Renault не се различават от моделите на Flexis, но ако откриете такива, то те са по-скоро символични. тяхната обща платформа обаче представлява значителна стъпка напред по отношение на гъвкавостта, ергономията и свързаността за ефективното намаляване на оперативните разходи на собственика.
Трите модела са разработени за да отговорят на широк набор от различни търговски изисквания. те споделят обща ДНК, но всеки разполага със собствен характер. Базирани на новата скейтборд платформа с 800-волтова и SDV архитектура, адаптивните, компактни и просторни ванове предоставят неограничени възможности за персонализиране и предлагат високи стандарти на безопасност.
Несъмнено водещият модел на новата електрическа гама от търговски модели на марката е Renault Estafette E-Tech. Това е ергономичен и лесен за употреба товарен ван, насечен предимно към градската среда. Високият таван от 2.60 метра, страничните плъзгащи се врати и задната ролетна щора са чертите които открояват модела от всичко познато на пазара до момента и реално го оставят без конкуренция в този сегмент.
Renault Trafic E-Tech от своя страна се откроява с високотехнологичен дизайн с плавни и структурирани линии и оптимизирани размери, които го правят пригоден за всевъзможна употреба. Производителят съобщава, че въпреки дължината си от 4.90 метра Trafic E-Tech разполага с радиус на завой съпоставим с този на Renault Clio.
На трето, но не на последно място е Renault Goelette E-Tech, който е проектиран за широк спектър от приложения благодарение на версията с шаси кабина, фургон и самосвал. Като цяло шасито на този модел може да бъде адаптирано към нуждите на съответния бизнес.
Няма коментари:
Публикуване на коментар