четвъртък, 21 март 2024 г.

Новото Infiniti QX80 се отказва от V8-цилиндровият мотор

 Концепцията Infiniti QX Monograph, която видяхме миналата година придоби своята производствена форма в лицето на новото поколение Infiniti QX80. Еволюционният дизайн от концепцията е пренесен почти без промени в серийният модел, като се наблюдават леки разлики свързани с големината на страничните огледала и задните 3D, LED светлини. Знаем, че по традиция луксозният SUV споделя едно ДНК с Nissan Patrol / Armada, чиито наследник все още не е представен, но вече знаем какво да очакваме от него след като днес имаме пред нас новият QX80. 

Моделът не изневерява на стилът си и разполага със стоманено шаси върху което е закрепено купето но с 57% по-висока твърдост и 300%, по добро ниво на усукване. Окачването на четирите колела вече е независимо снабдено серийно с адаптивни амортисьори и въздушни възглавници вместо конвенционални пружини. Най-голямата разлика с изходящият модел е под капака, където място намира нов V6-цилиндров, би-турбо мотор с работен обем от 3.5 литра и мощност 456 к.с., който заменя V8-цилиндровият мотор. Серийно трансмисията предназначена за модела също е нова 9-степенна, автоматична предаваща движението към задните колела. По-добре оборудваните версии ще се предлагат с 4WD системата за задвижване на четирите колела. 

По време на премиерата на концепцията QX Monograph, интериорът така и не беше показан. Сега той ни изненадва в серийният модел с радикалното си развитие, многопластов дизайн и наличие на най-модерните технологии на борда и разбира се хипер луксозна обстановка. В кабината се предлага място за 7 или 8 човека, който се радват на тапицерии от полуанилинова кожа, велур и дървени декоративни детайли от Ясен и инкрустиран алуминий. Пред водача място намират чифт 14.3-ночви дисплея, съответно за инструментариума и инфо-развлекателната система която е с вграден Google и позволява покупката на различни приложения. воланът също е с нов дизайн с две спици и сензорни бутони за управление на част от функции. Климатичната инсталация се управлява от трети дисплей с големина 9-инча интегриран в централната конзола. Срещу доплащане е наличен HUD дисплей и набор от камери с възможност за запис на видео с обзор от 360 градуса и функцията прозрачен капак, която ще улеснява офроуд преходите. На борда е наличен ProPILOT Assist 1.1 пакет от асистенти подпомагащ шофирането, който осигурява възможност за автономно шофиране от 2-ро ниво.  Срещу доплащане се предлага озвучителна система от Klipsch с 24 високоговорителя, като част от тях са инсталирани в облегалките за главите на предните седалки с отопление и вентилация, които също трябва да се поръчат срещу доплащане, ако не сте избрали модификацията Autograph. 

Продажбите на новото Infiniti QX80 ще започнат още тази пролет с цени от 84 500 долара. моделът няма да се предлага в Европа, но ще бъде достъпен в Северна Америка, Азия, Австралия и разбира се на Арабския полуостров. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар