Предлаганият и произвеждан в Китай седан Volkswagen Passat, притежава собствена визия и увеличени размери за да отговори на предпочитанията в страната, а познатият в Европа Passat В8 се предлага под името Magotan с незначителни промени в дизайна на екстериора и интериора. От тази година обаче това ще се промени, тъй като новото поколение на Volkswagen Magotan визуално, няма да има нищо общо с европейският си събрат Volkswagen Passat B9. До B-колоната, по-скоро могат да се открият прилики със седан версията на Skoda Superb, но задната част поема собствен път с трети страничен прозорец, който прави визията на седана по-елегантна и консервативна.
Размерите на новият модел са нараснали значително, а с дължината си от 4.99 метра новият Magotan се издига над китайският Passat което ни кара да мислим, че неговото бъдеще е поставено под въпрос. Нищо не се споменава за бъдещето на флагманският седан Volkswagen Phideon, който използва MLB платформата на Audi.
По отношение на механиката новият Volkswagen Magoтan ще бъде идентичен с европейският модел който е базиран на последната версия на MQB платформата на концерна въпреки, че под капака място ще намира само 2.0 литровият, TSI мотор във версия на мощност от 220 к.с., който е лишен от каквато и да е електрификация. Наличен за модела ще бъде и 1.5 литровият, турбо бензинов мотор с мощност 150 к.с. При всички случай трансмисията е DSG, задвижваща предните колела, като опцията със задвижване на четирите колела за сега няма да е налична за модела.
Интериорът на пръв поглед е идентичен с този на Passat B9, но пред водача място ще намира по-голям дисплей за инструментариума. Най-добре оборудваната версия ще бъде налична и с 15-инчов дисплей за инфотейнмънт системата с изкуствен интелект, а пред спътника може да бъде поръчан и трети дисплей на който могат да се гледат филми.
Няма коментари:
Публикуване на коментар