Интериорът също е пренесен от W214, но тук той ще бъде наличен само във версията с хипер екрана с три дисплея. Конфигурацията на седалките е 4+1 места, като вторият ред седалки се предлага серийно с функция за реглаж на наклона на облегалката. Опционално за возещите се на втория ред се предлага функцията за отопление на главата, две подложки за безжично зареждане на телефони интегрирани в подлакътника и озвучителна система от Burmester с вибрационни ефекти на седалките. Интересна подробност е, че моделът не се предлага с екрани предназначени за седящите на втория ред както и с подложки за лаптоп, тъй като според проучванията на производителят тази версия се използва предимно за трансфери и малка част от клиентите я използват като свой бизнес автомобил.
Под капака място намира познатият 4-цилиндров, 2.0 литров, турбо мотор във версия на мощност от 204 и 258 к.с. за модификациите E260L и E300L. Трансмисията при всички случаи е 9-степенна, автоматична задвижваща само задните колела. Серийно удължената Е-класа се предлага с въздушно окачване и управляеми задни колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар