На централната конзола е разположен сензорният панел i-Toggles с огромни бутони удобни за употреба по време на движение, които могат да бъдат персонализирани според предпочитанията на водача. Централният панел между седалките е двуетажен, като на него са позиционирани известно количество физически бутони включително и скролерът за контрола на нивото на звука от озвучителната система и бутона за електрическата ръчна спирачка. Поради факта, че новото поколение на Peugeot 3008, няма да се предлага с механична трансмисия, скоростният лост е преместен на таблото, до бутона за стартиране и същевременно заменен от електрически шалтер. Това на свой ред отваря достатъчно място за наличието на втора жабка със завиден обем, позиционирана на тунела от страната на спътника.
Нов е и коженият волан с две спици, които приютяват платформи със сензорни бутони, които все пак реагират при наложен натиск за да се избегне неволното превключване на отделни функции по време на маневри. лостовете за сигналните светлини и чистачките също са с нов дизайн и трапецовидна форма с никелирани елементи и пиано лак повърхност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар