По отношение на дизайна новите "kei" модели, няма какво ново да ни представят и доразвиват настоящият дизайн. Това се отнася, както за екстериора, така и за интериора. Оборудването обаче е станало малко по-богато по отношение на наличните системи за безопасност и асистентите подпомагащи шофирането, като пакета "Smart Assist" се предлага серийно за модела. Налични са още безключов старт и достъп до автомобила, LCD вътрешно огледало, мултимедия с 6.8 или 9-инчови екрани, електрически сгъваеми огледала и др., които до сега не бяха налични за тези модели.
Задвижването е ясно. Бензинов, 3-цилиндров двигател с работен обем от 0.660 литра с или без турбо и мощност от 52 и 68 к.с. Трансмисията е 5-степенна, механична или CVT предаващи движението към предните или четирите колела, чрез 4WD система, която за пръв път може да се поръча със заключване на диференциала.
Както до сега моделното семейство на Daihatsu Atrai и HiJet и на Toyota Pixis ще се предлага в пътническа, товарна версия и като платформен камион. Цените в Япония стартират от 902 000 йени.
Няма коментари:
Публикуване на коментар