Според информацията моделът ще се предлага с класическият, V12-цилиндров, 3.0 литров мотор или с неговите подобрени версии с работен обем от 3.5 и 4.0 литра. Производителят не съобщава мощността на агрегатите, но е ясно, че за тях ще бъдат налични 4 или 5-степенни, механични трансмисии.
Интериорът на GTO Engineering Ferrari 250 GT SWB California Spyder Revival, не се отличава от този на оригинала, а изработката и качеството на материалите са на изключително високо ниво. За построяването на един екземпляр са необходими над 1500 часа изцяло ръчен труд. Разбира се всичко това си има и своята цена, тъй като GTO Enginering иска минимум 1 млн. евро за своето копие, което пък е около 15 пъти, по-малко от продаденият наскоро на търг, един от останалите два оригинални екземпляри. Фирмата възнамерява да произведе поне 30 бръйки, като първите екземпляри ще бъдат готови още тази година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар