В интериора атмосферата също е по-модерна благодарение на цифровият 12.3-инчов, инструментален панел пред водача, който обаче ще се предлага за по-високо оборудваните версии. Новият мултифункционален волан със сплескано дъно, също става част от серийното оборудване. Мултимедийната система е от ново поколение с възможност за обновяване по въздуха, гласов контрол и покупка на различни приложения, чрез интернет. На борда присъства пакета за подпомагане на шофирането, който става задължителен за повечето модели, както и редица системи за безопасност.
Производителят все още не е оповестил подробности относно базовите мотори, но със сигурност 3-цилиндровият, турбо бензинов мотор с работен обем от 1.0 литра снабден с лека хибридна технология и версии на мощност от 125 и 155 к.с., остава в гамата на модела, както и 1.5-литровият мотор с мощност 197 к.с. за версията ST. Базовата версия ще разчита на 1.0 литровият, турбо мотор с мощност 100 к.с. Серийно всички версии се предлагат с 6-степенна, механична трансмесия, като за по-мощните модификации е налична и 7-степенна, двудискова трансмисия. Нищо не се споменава за дизелови агрегати, но най-вероятно такив в обновената версия на Fiesta, няма да има.
Няма коментари:
Публикуване на коментар