Това е новото комби на Dacia, което ще замести едновременно Dacia Logan и Lodgy. Dacia Jogger е построен върху платформата на новите Dacia Logan и Sandero, разполага с три реда седалки и предлага място за 7 човека. Моделът съчетава качествата на просторно комби и MCV модел, а със своята дължина от 4.54 метра се превръща в най-големият автомобил в гамата на марката. Дизайна като цяло е издържан в стилът на новите модели на марката, а задните врати са по-високи от предните и осигуряват лесен достъп до третият ред седалки.
Под капака на Dacia Jogger, място намира 3-цилиндровия, 1.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 110 к.с. и неговата версия работеща с пропан-бутан, чиято мощност възлиза на 101 к.с. Единствената трансмисия налична за модела е 6-степенна, механична предаваща движението към предните колела. До края на 2023 година се очаква и хибридна версия оборудвана с 1.6 литров, атмосферен мотор със стартер-генератор и батерия с капацитет от 1.2кВтч. Тя ще се предлага серийно с иновативна скоростна кутия без съединител, а мощността на хибридната система предавана към колелата ще възлиза на 140 к.с.
Интериорът е идентичен с този на хеч и седан версията, като базовата версия разполага с конзола за мобилен телефон с USB порт, Bluetooth връзка и високоговорители, чрез които може да включите вашият тел и да използвате неговите функции на МР3 плеъра и навигацията от вашето приложение. Мултимедийната система с 8-инчов дисплей се предлага срещу доплащане. Серийно Dacia Jogger се предлага с два реда седалки, багажник с капацитет от 708 литра и 12V изход, 6 въздушни възглавници, система за предотвратяване на сблъсък, ESP и сензор за обекти в сляпата зона на водача. Климатичната инсталация, безключовия достъп, камерата за обратно виждане, авт. чистачки, ел. ръчната спирачка и т.н. ще се предлагат срещу доплащане. Цените на базовата версия ще започват от около 14 000 евро, но версията "Extreme" (на снимките) с увеличен просвет, три реда седалки релси на тавана и офроуд декоративни елементи ще надхвърля границата от 18 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар