Според информацията новият модел е построен върху собствено разработена платформа и ще се предлага само във версии задвижване от ДВГ. Под капака място намират бензиновите, турбо мотори с работен обем от 1.5 и 2.0 литра и мощност съответно от 156 и 224 к.с. Серийно трансмисията е 6-степенна, механична, но се предлага и автоматична такава, като при всички случаи задвижващи са само предните колела.
Интериора предлага стандартна за китайските модели обстановка с 10.2-инчов, цифров инструментален панел пред водача и мултимедия с 10.1-инчов тъчскрийн дисплей. Блокът за управление на климатичната инсталация е със сензорни бутони, а скоростният лост при версията с автоматична трансмисия е заменен от въртящ се клъстер. Кожения салон е опция, както и наличието на трети ред седалки.
Няма коментари:
Публикуване на коментар