Подробности, както и снимки с висока резолюции, очаквайте да бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Три месеца, след като видяхме първото изображение на новата Toyota Tundra, марката представи официално своя товарен модел предназначен предимно за пазарите в САЩ. Японците много добре знаят, че този сегмент е най-конкурентният отвъд океана и съответно най-продаваният, а самият факт, че дългогодишният лидер по продажбите в лицето на Ford F-series, отстъпи своето място на Chevrolet Silverado говори, че компромиси не могат да бъдат правени.
Новото поколение на Toyota Tundra е проектирана в САЩ и ще се предлага с двойна кабина и две дължини на товарният леген. За задвижване моделът разчита на новият, V6-цилиндров, би-турбо мотор с мощност 389 к.с.,, който намира място в Toyota Land Cruiser 300, на чиято платформа разчита и Тundra. Новината обаче е факта, че японците залагат на хибридната технология и предлагат версия именно такава версия с електромотор позициониран между двигателя и серийната 10-степенна, автоматична трансмисия. Общата мощност на хибридната система доставяна към колелата е 443 к.с. Напредък има и в окачването, което сега е независимо с пружини и амортисьори, като се предлага и опционално въздушно окачване, което автоматично поддържа просвета на каросерията дори, когато товарът е в максималните си стойности от 880кг. А за тези, които искат повече комфорт се предлага и адаптивно окачване, което в комбинация с хидравличните тампони за захващане на кабината към алуминиевото шаси допринасят за непознат за този клас комфорт.
Интериора на новата Toyota Tundra е високотехнологичен и разполага с опционален, цифров инструментален панел пред водача с големина от 12.3-инча и възможност за смяна на интерфейса. В средата на арматурното табло е позиционирана новата инфотайнмънт система, която прави своята премиера именно в този модел и ще се предлага с 8 или 14-инчов, тъчскрийн дисплей. Предните седалки могат да бъдат оборудвани с вентилираща функция. На борда място намират редица системи и асистенти подпомагащи шофирането обединени в пакета Toyota Sfety Sence 2.5, а срещу доплащане няма да липсват и неща като: адаптивен автопилот, асистент за теглене и паркиране на ремарке, камери даващи изображение от птичи поглед и т.н.
Продажбите на Toyota Tundra в САШ, трябва да започнат още тази година, но се споменава това, дали клиентите ще трябва да чакат близо 4 години за да получат своите модели, както се случва с новият Land Cruiser 300, чието производство е засегнато от недостиг на чипове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар