Първоначално Toyota Land Cruiser, бе замислена като конкурент на Range Rover за пазарите в САЩ и бе съобразена с вкусовите качества на американците. По-късно моделът бе съобразен с изискванията на богатите клиенти от Близкия Изток и Русия, а сега определено целта е китайския пазар.
Именно поради тази причина агрегатите, които ще бъдат налични под предния капак са V6-цилиндрови, бензин и дизел. Забравете за каквато и да е електрификация. Бензиновата версия разчита на би-турбо, 3.5 литров мотор с мощност 415 к.с., а дизеловата модификация е оборудвана с нов турбо дизелов агрегат с мощност 304 к.с. и работен обем от 3.3 литра. При всички случаи трансмисията е новата 10-степенна, автоматична предаваща движението към четирите колела чрез блокируеми диференциали, а срещу доплащане ще се предлага и трети диференциал със заключваща функция, което гарантира, че моделът ще ви закара и ще ви върне, там където сте решили. Пневматичното окачване отива в историята и е заменено от електронно контролируеми амортисьори с възможност за промяна на клиренса, които обаче ще се предлагат срещу доплащане.
Интериора оправдава очакванията и предлага високо оборудване и качествени материали. Пред водача намираме класически аналогови уреди със 7-инчов дисплей между тях, а на върха на масивната централна конзола наблюдаваме широкоекранен, 12.3-инчов дисплей за инфотайнмънт системата. Хедъп дисплея не е забравен, но ще се предлага опционално. Климатичната инсталация е четиризонова, а предните седалки са снабден с масажна и обдухваща функция. Популярният в китай сензор за пръстов отпечатък е наличен и тук, като след разпознаване на водача (до 4 потребителя), връща настройките на седалките, аудиоуредбата, климатичната инсталация, менютата и позициите на огледалата.
Цени все още не се споменават въпреки, че продажбите на Toyota Land Cruiser 300 ще започнат съвсем скоро, а ние очакваме новото поколение на Lexus LX в което се надяваме място да намери добрият-стар, V-8.
Няма коментари:
Публикуване на коментар