Днес от фирмата разпространиха официалните снимки на обновените Lexus GS и LX. Седанът получава излъчването на представения в началото на годината Lexus GS-F, включително и LED светлините. Нови цветове на екстериора и интериора също ще открояват новата версия.
Новост е наличието на 2.0 литровия, турбо агрегат чиято мощност тук е 241к.с. Той ще бъде наличен за версията GS 200t и ще се предлага серийно с 8-степенната, автоматична трансмисия. Шест цилиндровия, 3.5 литров агрегат за GS 350 е с увеличена на 311к.с. мощност и също ще се предлага с 8-степенната трансмисия и опция за задвижване на четирите колела. Хибридната версия GS450h е без промени в механиката, като нейната мощност е 338к.с. за всички модификации ще се предлага системата за предотвратяване на сблъсък, която разпознава и пешеходци.
В интериора също се наблюдават известни промени. На очи се набива новият инструментален панел пред водача, нов мултифункционален волан и нов дизайн на скоростния лост.
Що се отнася до Lexus LX, то при него промените са по-фрапиращи. Екстериора е значително променен, като дизайнерите не са се задоволили само с промяна на предната част. Като цяло може да се каже, че от настоящия модел непроменени са останали само стъклата и тавана. Дизайна е значително по-смел и модерен, като и тук главен акцент има огромната радиаторна решетка и LED светлините, които се предлагат серийно.
Интериорът е изцяло нов и на висота, като в него преобладават предимно благородни материали. Климатичната инсталация е четиризонова и разпределя въздуха напълно автоматична, като същевременно влияе и на охлаждането или подгряването на седалките и волана. Тя е снабдена с функция за разпознаване броя на пасажерите в автомобила и според това тя оптимално разпределя потоците на въздух в купето. На централната конзола място намира 12.3 инчов дисплей, а на разположение на пасажерите на третия ред седалки са два по-малки - 11.6 инчови дисплеи. Наличен е и трети ред седалки с място за трима пътници, с което новият LX официално е обявен за SUV предлагащ място за 8 човека.
По отношение на механиката промени няма. Или поне не фрапиращи. Под предния капак място намира познатият, 5.7 литров, V8-цилиндров агрегат с мощност 383к.с., който вече е свързан с новата 8-степенна, автоматична трансмисия. Системата за предотвратяване на сблъсък е налична и тук, както и камера с обхват 360 градуса. Новост е системата регулираща автоматично клиренса на автомибила в зависимост от терена по който се движи. Като цяло промените направени в луксозния SUV модел ни карат да мислим, че марката възнамерява да го предлага поне още 4 години. Да не забравяме, че все пак това е модел на вече почти 10 години и не е ясно дали ще успее да заблуди претенциозните в този сегмент клиенти.
Няма коментари:
Публикуване на коментар