Lexus реши да предложи 5.0 литровият, V8-цилиндров огрегат от Lexus RC-F и в моделното семейство - GS. Неговите 473к.с., обаче няма да са достатъчни за да може седанът да се конкурира с модели като: BMW M5, Mercedes E63 AMG, Cadillac CTS-V или Dodge Charger SRT Hellcat. Козът на Lexus GS-F, обаче е ниското тегло. С общо тегло от 1830кг., японският модел е най-лек от всички изброени модели. Въпреки, че от марката не съобщават конкретни динамични характеристики сме убедени, че GS-F няма да изостава значително от своите конкуренти. Дори има голяма вероятност да ги превъзхожда поне що се отнася до разхода на гориво. Предавателната кутия е 8-степенна, автоматична с възможност за ръчно превключване на предавките и предава тягата към задните колела чрез новото поколение самоблокиращи диференциали снабдени с три режима на работа: Standart, Slalom и Track.
От фирмата твърдят, че техният модел разполага и с най-добър комфорт при возене. Въпреки модифицираното окачване, возията не е пострадала от това и е близко до тази на нормалната версия. Що се отнася до комфорта, като цяло там нещата са на изключително високо ниво. почти изцяло присъства кожа Алкантара, а отделните елементи от полиран алуминии и въглеводородни сплави придават спортно усещане. дизайна е въпрос на вкус, но прави впечатление, че освен аеродинамичният пакет, дизайнерите са променили и изцяло визията на модела. Много е вероятно новите предни и задни светлини да намерят място и във фейслифт версията на GS, която трябва да видим съвсем скоро. За сега цени не се съобщават, но е видно, че в Европа трудно ще можем да срещнем този модел по пътищата.
От фирмата твърдят, че техният модел разполага и с най-добър комфорт при возене. Въпреки модифицираното окачване, возията не е пострадала от това и е близко до тази на нормалната версия. Що се отнася до комфорта, като цяло там нещата са на изключително високо ниво. почти изцяло присъства кожа Алкантара, а отделните елементи от полиран алуминии и въглеводородни сплави придават спортно усещане. дизайна е въпрос на вкус, но прави впечатление, че освен аеродинамичният пакет, дизайнерите са променили и изцяло визията на модела. Много е вероятно новите предни и задни светлини да намерят място и във фейслифт версията на GS, която трябва да видим съвсем скоро. За сега цени не се съобщават, но е видно, че в Европа трудно ще можем да срещнем този модел по пътищата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар