За задвижване новата версия разчита на познатият от предходното поколение 3.0 литров, би-турбо, 6-цилиндров боксер, чиято мощност обаче е увеличена на 480 к.с. Клиентите ще могат да избират между 7-степенната, механична скоростна кутия и 8-степенната - PDK, като за двудисковата трансмисия ще се предлага опционално и системата за задвижване на 4-те колела. Динамичните данни представени от производителят показват, че за да се постигнат 100 км/ч. от място са необходими 3.3 секунди. Адаптивното окачване и спирачната система са пренесени от 911 Turbo S, заедно с активният заден мост и завиващите задни колела. Срещу доплащане собствениците могат да поръчат и олекотена версия на модела с карбонови седалки, по-тънки стъкла, нови кори на вратите без подпори за ръцете и с механични прозорци, което спестява още 25кг.
Интериорът е издържан в тъмни тонове с текстилна тапицерия и или такава от микрофибър материи, но за модела ще се предлагат и други материали. Цените в Европа започват от 125 800 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар