Технически изненади няма. Под капака място ще намира 1.2 литровия, турбо бензинов мотор с мощност 110 и 130 к.с., както и 1.5 литровия, турбо дизел с неговите 130 к.с., купилрани с 6 степенна, механична трансмисия, но и за двата ще бъде налична и 8-степенната, автоматична скоростна кутия. Налице са и двете хибридни версии с 1.6 литровия, бензинов турбо мотор във версия на мощност от 150 и 280 к.с., куплиран с електромотор с мощност 110 к.с., чиято обща мощност възлиза съответно на 180 и 225 к.с. И двете версии разполагат с литиево-йонна батерия с капацитет от 11.3кВтч., която осигурява възможност за движение в напълно електрически режим до 60 км.
Интериора също е познат от хеч версията, като предлага същите удобства, класно оборудване и разбира се футуристичният iCocpit с 10-инчов, 3D дисплей. Автономната система за шофиране от 2-ро ниво, която ще стане задължителна за повечето модели от следващата година намира място и тук и работи при скорост от 70 до 180 км/ч.
Производството на модела ще се осъществява във Франция, като марката все още не е обявила цени, но имайки предвид, че хеч версията ще стартира в Европа от 24 800 евро, то комби версията не можем да я очакваме с по-малко от 26 000 евро.
Няма коментари:
Публикуване на коментар