За задвижване, китайският модел разчита на стандартната формула с бензинов, напречно разположен агрегат, задвижващ предните колела. Неговият работен обем е 1.5 литра с принудително пълнене на цилиндрите и мощност от 184 к.с., куплиран с 6-степенна механична или двудискова трансмисия. Налична ще бъде и изцяло електрическа версия, която ще се предлага под името Sehol Aipao S. Тя ще бъде оборудвана с електромотор с мощност 218 к.с. и батерия с капацитет от 84 кВтч., която ще осигурява автономия от над 600 км. В по-късен етап марката ще предложи и Plug-in хибридна версия на модела, която ще може да изминава до 110 км. в изцяло електрически режим.
Интериора предлага комфортна обстановка и модерно оборудване с два сдвоени 12.3-инчови дисплея пред водача, съответно за инструменталния панел и мултимедийната системата снабдена с гласов контрол. Климатичната инсталация се управлява чрез сензорен панел, а срещу доплащане моделът може да бъде оборудван със система за автономно шофиране от 2-ро ниво снабдена с 12 ултразвукови радара и 4 камери. За по-голяма безопасност, собствениците могат да оборудват своите модели с ултразвукова система за наблюдение на возещите се на втория ред седалки, която е полезна при наличието на деца или животни. цените на базовата версия в Китай, започват от 96 000 юана, но могат да надхвърлят и 143 000 юана, което го изправя срещу Great Wall - Haval Jolion, но пък е по-добре оборудван. Електрическата версия обаче се очаква с цени от близо 30 000 долара, което е двойно повече от добре оборудваната бензинова версия.
Няма коментари:
Публикуване на коментар