Според информацията седанът, чието име е просто - L7, разполага с най-напредничави технологии, като индукционна система за зареждане на батериите, автономна система за шофиране от 3-то или 4-то ниво в зависимост законовите разпоредби в съответният регион и уникални предни светлини с 5000 светодиода, които ще могат да изписват на пътното платно редица съобщения, предупреждения и анимации адресиране до водача по време на движение.
Както може да се предположи интериорът е висококачествен и разполага с най-модерните технологии в областта на електрониката, комуникацията и възможността за свързаност. Двойните стъкла и електрическите врати само допълват общата картина, както и камерите заместващи страничните стъкла, които най-вероятно обаче ще се предлагат срещу доплащане наред с повечето от споменатите технологии. Серийно обаче в интериора място намира 39-инчов, широкоекранен дисплей разделен на три секции, които предоставят нужната информация, а за управление на всички функции в автомобила е наличен 12.8-инчов тъч, разположен на централната конзола.
За задвижване седанът разчита на два електромотора с обща мощност 544к.с., задвижващи четирите колела и стандартна 93кВтч. батерия. Срещу доплащане е налична и батерия с капацитет от 115кВтч., която ще осигурява автономия от 844км. За сериозността на бъдещия модел трябва да бъде ясно, че настройките на шасито с адаптивно окачване са дело на Williams, спирачната система се доставя от Brembo, а целият софтуер в автомобила се командва от процесори NVIDIA Xavier. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 3.8 секунди, а за 32.7 метра спира от 100 до 0 км/ч. Цените в Китай на IM - L7, ще стартират от 55 000$, а продажбите трябва да започнат през лятото на следващага година.
Няма коментари:
Публикуване на коментар