След като французите излезнаха с изявление, че е възможно да се откажат от присъствие при хеч моделите, стана ясно, че бъдещето на популярният Renault Megane е под въпрос. Наследник на модела все пак ще има макар и неговата философия да бъде променена. За това какво има предвид производителят, отговор ни дава концепцията Megane eVision, която според сегашният изпълнителен директор на марката - Лука де Мео, за в бъдеще моделното семейство на Megan, трябва да остане в гамата на по една или друга форма. Първоначалната идея е фамилията на Megane, да бъде допълнена с електрически кросоувър, но както вървят нещата наследника на традиционният хеч ще бъде смесица именно между тези два сегмента.
Renault Megane eVision е построен върху изцяло новата CMF-EV платформа, която е напълно готова за масово внедряване и дори вече се използва от Nissan Ariya. Размерите на концептуалният размер са близки с тези на Volkswagen ID.3, но общото тегло възлиза на цели 1660кг. Поради тази причина най-маломощната и засега единствена версия е оборудвана с електромотор с мощност 217к.с., задвижващ предните колела, който ускорява модела до 100км/ч. за по-малко от 8 секунди. Според производителят, времето за зареждане на 63 кВтч. батерия ще бъде в рамките на разумното благодарение на вграденото трифазно зарядно устройство, което ще се предлага серийно. Автономията на модела възлиза на 360км., а максималната скорост е ограничена на 160км/ч. с оглед по-голяма автономия. Снимки на интериора не са разсекретени.
Производствената версия на концепцията се очаква до края на следващата година, като все още не е ясно, какво част от дизайна ще видим в серийният модел.
Няма коментари:
Публикуване на коментар