Новите собственици на английската марка, спазват обещанието за възраждането на Land Rover Defender и по време на автосалона във Франкфурт ще представят неговият наследник. Пред нас вече са първите изображения на модела, който ще бъде представен във версии с три и пет врати. От пръв поглед, запознатите могат да оприличат дизайна на новият модел с този от концепцията Land Rover DC100, представена преди 8 години, но така или иначе с оглед множеството изисквания, като цяло дизайнът е значително променен. За сега не се знае много за модела, но според информацията цитирана в специализираното, африканско издание за офроуд - SA4х4, става ясно, че първоначално Defender 90/110 ще бъде пуснат на пазара с бензинов, 3.0 литров, турбо мотор с мощност от 400к.с., снабден с лека хибридна технология и опростена дизелова версия с 2.0 литров агрегат, чиято мощност ще бъде 240к.с. За трансмисиите не се съобщава нищо конкретно, но става ясно, че новото поколение ще разполага серийно с най-новата система за задвижване на четирите колела с централен заключващ диференциал, като срещу доплащане клиентите ще могат да поръчат и активен заден диференциал. Производителят съобщава още, че новият модел ще разполага със завидни офроуд характеристики.
Официално моделът ще бъде представен утре, а информацията за него, както и снимки с висока резолюция очаквайте по-късно, към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++
Новото поколение на Defender, използва платформата от Land Rover Discovery и ще се произвежда на същата поточна линия в Словакия. Първоначално на пазара ще бъде достъпна дизеловата версия с 2.0 литров, Ingenium мотор във версии на мощност от 200 и 240к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия от ZF. Задвижването се осъществява посредством четирите колела с междинен-заключващ се диференциал. Специално внимание се отделя на електрониката с 14 модула и 85 контролни устройства, която се ъпгрейдва в реално време, чрез 5G технология. Новият Defender ще се предлага в къса и дълга версия и място за 5, 6 или 7 места, като серийно на борда ще намира място цифров инструментален панел пред водача и инфотайнмънт система с 12.3-инчов дисплей.
В по-късен етап се очакват и бензинова версии оборудвана с 3.0 литров мотор и мощност 300к.с., както и такава с лека хибридна технология работеща под 48V, чиято мощност ще бъде 400к.с. На върха на гамата ще бъде Plug-in хибрид с мощност 404к.с.
++++++++++++++++++++++++++++++
Новото поколение на Defender, използва платформата от Land Rover Discovery и ще се произвежда на същата поточна линия в Словакия. Първоначално на пазара ще бъде достъпна дизеловата версия с 2.0 литров, Ingenium мотор във версии на мощност от 200 и 240к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия от ZF. Задвижването се осъществява посредством четирите колела с междинен-заключващ се диференциал. Специално внимание се отделя на електрониката с 14 модула и 85 контролни устройства, която се ъпгрейдва в реално време, чрез 5G технология. Новият Defender ще се предлага в къса и дълга версия и място за 5, 6 или 7 места, като серийно на борда ще намира място цифров инструментален панел пред водача и инфотайнмънт система с 12.3-инчов дисплей.
В по-късен етап се очакват и бензинова версии оборудвана с 3.0 литров мотор и мощност 300к.с., както и такава с лека хибридна технология работеща под 48V, чиято мощност ще бъде 400к.с. На върха на гамата ще бъде Plug-in хибрид с мощност 404к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар