Новият модел на марката е проектиран от самото начало да бъде с изцяло електрическо задвижване. Батерията е интегрирана в пода и е от най-евтиният тип никел-желязна, което се отрази и на цената. В предната част е позициониран електромотор с мощност 95к.с., а посочената автономия в случая е 305км. Налична е и модификация с мощност 136к.с. и литиево-йонна батерия, чиято автономия ще възлиза на 400км.
Въпреки, че ценово моделът ще бъде в долните граници, оборудването е подобаващо. Пред водача място намира цифров инструментален панел, а 10-инчовия дисплей на мултимедийната система е въртящ се и чрез него се командва и климатичната инсталация. Двуцветният интериор, коженият салон и редица други неща обаче ще се предлагат срещу доплащане. Марката все още не е оповестила намеренията си за експорт.
Няма коментари:
Публикуване на коментар